Error message

  • Notice: Trying to get property 'body' of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/gimforum.pl/modules/block/block.module).
  • Notice: Trying to get property 'format' of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/gimforum.pl/modules/block/block.module).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/gimforum.pl/includes/menu.inc).

Dobieramy program lojalnościowy

Aktualności

Każde dokonywane analizy pokazują, że uzyskanie przez firmę nowego klienta jest niejednokrotnie wielokrotnie droższe niż zachowanie klienta już istniejącego. Dlatego też niezwykle istotne jest dla wszystkich przedsiębiorców dbałość o własnego klienta. Jest bardzo dużo popularnych sposobów pomagających w zachowaniu klienta.


Programy lojalnościowe są bardzo dobrym narzędziem, które służy do budowania mocnej i długookresowej więzi z użytkownikami.Powstaje on indywidualnie względem zapotrzebowań każdego klienta. Nie da się go zbudować samemu. Budowa tego programu to gra grupowa. Jego najbardziej popularną postacią jest zbieranie punktów przez klientów, które następnie mogą wymienić na nagrody. Dzięki temu uzyskuje się wierność klientów. Dodatkowo można skłaniać obecnych klientów do częstszych i zwiększonych zakupów oferując im przykładowo obniżki. Odpowiedzialny jest za to system lojalnościowy, który pomaga utrzymać stałe, silne i pozytywne relacje przedsiębiorstwa z klientami.

Programylojalnosciowe.pl - programy lojalnościowe
Source: Programylojalnosciowe.pl
Gdy chodzi o utrzymanie właściwych relacji z osobami zatrudnionymi odpowiedzialne są za to programy (zobacz program do rozliczania podatku) motywacyjne. Pracownicy za zrobienie jakiś określonych celów biznesowych dostają jakieś wynagrodzenie bądź nagrody finansowe. W taki sposób są motywowani do produktywnej pracy. Poziom zadowolenia pracowników rośnie a to się wiąże właśnie ze wzrostem skuteczności oraz polepszeniem efektów pracy. Programy te budują wizerunek przedsiębiorstwa, jako instytucji, która naprawdę zwraca uwagę na rozwój swoich współpracowników. Pielęgnowanie wierności klienta jest niezwykle znaczącym czynnikiem rozkwitu biznesu. W związku z tym powstał marketing relacji inaczej nazywany, jako marketing partnerski bądź marketing nastawiony na klienta. Koncentruje się on na analizie tego, czego chce klient i czego być może będzie chciał w najbliższej przyszłości. Stara się on wyjść na wprost wymaganiom obecnym i ewentualnym czy też przyszłym klientom. Koncentruje się on dodatkowo na relacjach firmy z zaopatrzeniowcami, pośrednikami oraz relacjach wewnątrz firmy.