Branża marketingowa - zagadnienia, które trzeba poznać, by firma odniosła sukces
Aktualności
Submitted by addmean on Tue, 03/21/2023 - 07:06
Kluczowym konceptem jest wywiad marketingowy, który jest częścią systemu informacji firmy. Jest to badanie, które może pomóc m.in. zdobyć widzę na temat zmian w środowisku, opinii o marce, produktach bądź usługach, a także pozycji firmy w odniesieniu do konkurencji.
Author: Epicantus
Source: http://www.flickr.com
Poruszając się w obszarze marketingu powinniśmy również wiedzieć o niuansach takich jak logo a logotyp. Jakie są w tym przypadku znaczące różnice? Mianowicie w skład logo wchodzi graficzny znak (sygnet) oraz przekaz tekstowy - logotyp. Reasumując, logotyp stanowi istotną część składową logo. Warto uświadomić sobie, iż logo a logotyp to nie to samo. Każde z wymienionych spełnia inne zdania na tle całego wizerunku firmy. Więcej informacji odnośnie różnic: logo a logotyp.
Author: Rafiq Phillips
Source: http://www.flickr.com
logo a logotyp->
Następnym ważnym określeniem jest marketing MIX 4P, a mianowicie podstawowa, i jednocześnie najbardziej popularna kompozycja marketingowa. W marketing MIX 4P wchodzą: produkt, jego cena, strategia dystrybucji, promocja. Zespół wspomnianych instrumentów pozwala oddziaływać na dany rynek. Dzięki ich właściwemu wprowadzeniu możemy osiągnąć sukces w branży (przeczytaj więcej: Obecnie funkcjonują także rozszerzone o kolejne elementy koncepcje marketingu, z którymi talterweb.pl/-marketing-mix-cz-1