Error message

  • Notice: Trying to get property 'body' of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/gimforum.pl/modules/block/block.module).
  • Notice: Trying to get property 'format' of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/gimforum.pl/modules/block/block.module).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/gimforum.pl/includes/menu.inc).

Sponsoring, czyli priorytetowy możliwość na wzrost znaczenia sportu i najważniejszy instrument marketingu sportowego.

Aktualności

Czy kiedykolwiek zastawialiście się ile korzyści przynosi sportowcom sponsoring? Ile trzeba się postarać, aby dana oferta sponsoringowa była efektywna i jednocześnie owocna? To co zmieniło się w Polsce czy też w innych krajach to między innymi powstanie modernistycznych ośrodków sportowych, modne stroje, bądź też niesamowite zawody sportowe to zasługa właśnie firm podejmujących się sponsoringu.

rowerzysta
Author: Bratislavská župa
Source: http://www.flickr.com
Natłok informacji marketingowych może wprowadzić chaos w głowach wielu klientów. Co raz więcej organizowanych jest wydarzeń kulturalnych pod patronatem wielkich korporacji. Zachęcanie do zakupu artykułu w sprzedaży bezpośredniej lub lokowanie produktu w serialach jest dla nas powszechne. Jednym ze sprawdzonych sposobów marketingu jest sponsoring. To on przy mniejszych nakładach finansowych niż nakłady reklamę telewizyjną pozwala na rozgłos danej akcji bądź marki. Sponsoring może dotyczyć wielu dziedzin życia, jednak najpopularniejszy dotyczy sportu. Przyjrzyjmy się jak to wygląda w innym kraju. Sports funding, bo tak nazwany jest sponsoring w USA, jest podstawą marketingu - zapraszamy na stronę. Dzięki niemu dzieciaki mają szansę na dużą karierę sportową. Na zakończenie szkoły zawodnicy biorą udział w meczach, które oglądają łowcy talentów. Wybrane osoby dostają dofinansowania, które pozwalają rozwijać swoje zdolności sportowe.

Ogromne firmy pomagają budować ośrodki i centra sportu oraz finansują sprzęt potrzebny podczas ćwiczeń. Team zyskuje oryginalne przyrządy, co sprawia, że uzyskuje lepsze wyniki, bądź też wygrywa. firma zyskuje reklamę, ich logo jest przedstawiane na ogromnych meczach, a artykuły i dodatki sprzedawane w trakcie meczy. Sports funding stał się sławny również w Polsce - fans4club.com/jak_to_dziala. Korzyści są obustronne. Zawodnicy, których nie stać na uprawianie swojej upragnionej dziedziny sportu, maja pieniądze na postęp w swojej karierze sportowej, a przedsiębiorstwa mogą cieszyć się popularnością. Zauważmy, że większość osób zapytanych jakie logo widnieje na strojach polskich sportowców, bez problemu je wymieni. Dzięki sponsoringowi kondycja polskiego sportu jest lepsza. Polskie marki wspierające sportowców mogą liczyć na przychylność wielu konsumentów. W ostatnich latach bardzo wzrosła cena sponsoringu. Przyrost ten wynosił około 50 procent. Znaczący wzrost wartości to zasługa między innymi zmian na rynku telewizyjnym- poszerzenie zasięgu wielu stacji. Telewizja Polsat pomogła wzrostowi dzięki Polsat Sport hulajnoga wyczynowa News, a TVN dzięki telewizji nSport.



pływaczka
Author: cotaroba
Source: http://www.flickr.com
Jeśli chodzi o budowanie stadionów, Tauron został tytularnym sponsorem Kraków Areny. Dzięki temu ta słynna spółka nie zostaje nam obca. Innym przykładem jest Red Bull, który dodał skrzydeł Adamowi Małyszowi. Zanim Polak skończył karierę logo firmy zagościło na kaskach Thomasa Morgensterna i Gregora Schlierenzauera. Małysz zdobywając dobre wyniki stawiał w blasku swojego sponsora, który zyskał innych sportowców. Jak widać przejawia się to jako efekt domina. Sports funding, w Polsce popularny jako sponsoring sportowy daje wiele benefitów zawodnikom, trenerom jak i samym firmom. Na kombinezonach, kaskach czy billboardach eksponują swoje marki. Biznes otwiera się na sponsoring wszelkimi drogami i wcale nie zamierza zwalniać.