Error message

  • Notice: Trying to get property 'body' of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/gimforum.pl/modules/block/block.module).
  • Notice: Trying to get property 'format' of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/gimforum.pl/modules/block/block.module).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/gimforum.pl/includes/menu.inc).

Korzyści szkoleń konsultingowych i innych poprawiających umiejętności

Aktualności

Konsultowanie utożsamiane jest z wieloma profesjami i zawodami. Największą popularnością cieszą się miejsca pracy konsultantów telefonicznych. Doradzanie i sugerowanie klientowi nie kończy się jednakże na słuchawce telefonicznej. Sektory Human Relations, ludzie koordynujący prace tymczasowe i wielu innych „pośredników” poszczególnych usług dbają o kontakt i długofalowość relacji z interesantem, na różnych płaszczyznach.
szkolenie
Author: Strelka Institute for Media, Architecture and Design
Source: http://www.flickr.com
Nie jest to banalna sprawa jak potencjalnie mogłoby się wydawać. Obsługa klienta, kojarzona głównie z proponowaniem i namiętnym „wciskaniem pod sprzedaż” ma swoje głębsze przesłanki. Za sprzedawaniem i pośredniczeniem klienta stoją w rzeczywistości setki godzin szkoleń, które wybrani konsultanci przechodzą z uwagi na przyszłych klientów. Inny tok szkolenia dotyczy konsultantów telefonicznych, call center, inny ekonomistów, jeszcze inny specjalistów bankowości detalicznej (sprawdź więcej: ).

Wszystkie konsultingowe profesje scala ten sam, długofalowy cel – stworzenie pozytywnego wizerunku sprzedawcy i przekonanie klienta do skorzystania z usług. Obsługujący klientów są znawcami w słownej prezentacji, lecz dostać to stanowisko może aktualnie niemal każdy wytrwały. Wystarczą chęci, samozaparcie i umiejętność „gry na czas”, kolejne argumenty z rękawa, dobra dykcja itp. Takie umiejętności to klucz, od którego zależy powodzenie w przyszłej pracy obsługi klienta, na każdym szczeblu.

Masz chęć uzyskać większą ilość informacji na ten temat? Jeżeli tak, to odszukaj stronę (http://www.bscav.eu/), która omawia równie ważne dane - są one bardzo wciągające.





Pracownicy działów ds. public relations, reklamy itd. podnoszą własne umiejętności doradcze przez
szkolenie
Author: Silicon Beach Training
Source: http://www.flickr.com
regularne szkolenia obsługi klienta. Obsługa klienta bazuje na identyfikowaniu potrzeb, jest też mocno związana z aktualnymi produktami i podglądaniem konkurencji. Pozostanie z tyłu równa się zmniejszeniu dotychczasowych klientów, którzy czerpali z naszych usług. A to oznacza niższe zyski i niepokój pracodawcy, który może zacząć szukać bardziej miarodajnego konsultanta. To nie są groźby – trafienie na nieprzyjemny projekt czy zwyczajnie gorszy okres pertraktacji z klientami daje się natychmiast wyczuć przy wypłacie. Na dłuższą metę jest to nie do utrzymania.

Sposoby mówienia, skuteczna autoprezentacja i umiejętności co do samej obsługi klienta – to wszystko poznawane już w trakcie szkoleń i decyduje o sukcesie w pracy konsultingowej (telefon).