Error message

  • Notice: Trying to get property 'body' of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/gimforum.pl/modules/block/block.module).
  • Notice: Trying to get property 'format' of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/gimforum.pl/modules/block/block.module).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/gimforum.pl/includes/menu.inc).

Telewizja, radio, sieć – w jaki sposób używać tych środków przekazu, aby efektywnie rozreklamować własną firmę?

Aktualności

Chyba każdy debiutujący przedsiębiorca, jaki stawia pierwsze kroki w świecie biznesu ma kłopot z zauważalnością swojej marki na rynku. Sposobem, by odwrócić taki stan rzeczy, a przy tym uzyskać większą liczbę hipotetycznych klientów, jest zainwestowanie w reklamę.

reklama na billboardzie
Author: Vernon Chan
Source: http://www.flickr.com
Pierwszy krok w stronę sukcesu Jednym z najbardziej ważnych zadań, jakie czekają każdą nową firmę, bez względu na rozmiar jej działalności, jest z pewnością opracowanie skutecznej strategii w promowaniu swojej marki.

Zaprezentowane przez nas treści zaintrygowały Cię tak bardzo, że masz ochotę na więcej. Nakłaniamy w takim razie do nowej witryny - po prostu kliknij link.

By ten cel zdobyć, należy zadbać o spójną identyfikację wizualną firmy, a więc takich elementów jak logotyp, witryna internetowa, wizytówka, banery reklamowe lub szyld. Jeśli każdy z tych elementów będzie nawiązywał wizualnie do innych, przedsiębiorstwo stanie się bardziej zauważalne, a o to przecież chodzi. Drugim czynnikiem jest zatroszczenie się o reklamę w rozmaitych środkach przekazu.



Postaw na wydajność Produkcja spotów reklamowych, jingle radiowe, notatka w magazynie, a może zobacz ofertę neonów w Krakowie - dowiedz się więcej o produkcji spotów reklamowych? W obecnych czasach przedsiębiorcy mają wiele możliwości na skuteczne wypromowanie własnego artykułu. I chociaż mogłoby się wydawać, iż korzystnie jest skorzystać z każdego istniejącego środka przekazu, w rzeczywistości nie jest to do końca odpowiednia strategia.

Zasadniczym kryterium doboru formy reklamy powinna być grupa docelowa, a zatem hipotetyczni klienci. Badanie rynku pozwoli więc z jednej strony zredukować koszty odnoszące się do reklamy, a z drugiej – znacząco zwiększyć jej efektywność.

Wybierz formę
W trakcie przygotowywania promocji firmy trzeba pomyśleć nad jej formą i zdecydować się na najefektywniejsze rozwiązanie. Na przykład decydując się na telewizyjny spot reklamowy, można ukazać działanie produktu, a zarazem dotrzeć do dużej grupy odbiorców, lecz musimy też liczyć się z niemałymi kosztami związanymi z tworzeniem, jak też emitowaniem takiej reklamy. Zapewne dużo mniej kosztownym wyjściem jest reklama prasowa (przeczytaj więcej), jaką dodatkowo da się szybko zmienić (i na przykład poinformować o ograniczonej czasowo promocji), ale nie jesteśmy w stanie w niej przedstawić naszego towaru w działaniu. Podczas doboru reklamy należy te zagadnienia mieć na uwadze.