Error message

  • Notice: Trying to get property 'body' of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/gimforum.pl/modules/block/block.module).
  • Notice: Trying to get property 'format' of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/gimforum.pl/modules/block/block.module).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/gimforum.pl/includes/menu.inc).

Jak się wypromować? Czy jedynie w internecie czy warto skorzystać z reklamy zewnętrznej? Faktycznie warto tak próbować

Aktualności

Obecnie naprawdę ciężko się wypromować. Jaki jest główny powód takiego stanu? Wydaję się, że jest tak przede wszystkim przez szeroką dostępność różnorodnych produktów i związaną z tym kampanią reklamową.


billboard
Author: Elliott Brown
Source: http://www.flickr.com
Z tego względu bardzo trudno przebić się ze swoim przekazem, szczególnie, iż wiele firm stosuje takie same środki. Najwięcej firm korzysta z promocji w sieci, jednak jak się okazuje nie powinniśmy przesadzać. Ponieważ cały budżet przeznaczony na działania w internecie to może być za dużo, warto więc skupić się na reklamie zewnętrznej. Outdoor to po prostu reklama eksponowana na zewnątrz (dla przykładu: reklama na swarzęckim tesco|reklama tesco szamotuły|dailymotion.com/video/xryasw_reklama-tesco-szczawno-zdroj-tel-782-666-777_lifestyle).

Jest pokazywana na szczególnie do tego celu wybranych nośnikach reklamowych, a więc są to billboardy, tablice reklamowe, citylighty, słupy z ogłoszeniami. Są również zamieszczone na nośnikach, przykładowo na wiatach przystankowych czy kioskach. Niestandardowe pomysły w tego typu reklamie to reklama ambientowa,na przykład opakowywanie budynków czy reklama wielkoformatowa, za pomocą form trójwymiarowych (polecana strona www). Outdoor to akcje reklamowe, tak zwane ATL, czyli Above The line. Są to działania robione poprzez
reklama zewnętrzna
Author: Mikey
Source: http://www.flickr.com
powszechne środki masowego przekazu.

W odróżnieniu od innych mediów, takich jak czasopisma czy telewizja, outdoor przenosi jedynie treść reklamową. Najbardziej popularne nośniki reklamy zewnętrznej, to billboardy, citylight, reklama pneumatyczna i reklama wielkoformatowa. Billboard to bardzo popularna nazwa ogromnych tablic, które są przeznaczone do pokazywania plakatów reklamowych. tego typu reklamy najczęściej można zauważyć przy drodze poza obszarami zabudowanymi. zwykle spotykane są oświetlone, aby zapewnić dobrą widoczność plakatu w czasie nocy. zazwyczaj spotykane wymiary to 6x3, czyli tak zwany cityboard.

Citylight to panel reklamowy o wymiarach 1,20 x 1,80 m. Taki plakat powieszony jest za szybą z tworzywa, jest też wyposażony w oświetlenie. Montuje się go w wiatach na przystankach, na latarniach, może być też wolno stojący. Reklama pneumatyczna to reklama dmuchana. Jest niezwykle łatwa w składaniu i prosta w przewożeniu. Lekki i ekonomiczny, stosowany na licznychzabawach w plenerze, pokazywany przez krótki okres. Reklama wielkoformatowa jest bezpośrednio na ścianach budynków czy w okresie remontu budynku na rusztowaniu. zrobione z siatki winylówek, backlightu, który przepuszcza światło. Mogą być też wykonane z pełnego winylu.