Error message

  • Notice: Trying to get property 'body' of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/gimforum.pl/modules/block/block.module).
  • Notice: Trying to get property 'format' of non-object in block_block_view() (line 247 of /var/www/vhosts/gimforum.pl/modules/block/block.module).
  • Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/gimforum.pl/includes/menu.inc).

Jakie zdolności powinna posiadać osoba pracująca na etacie kontrolera finansowego?

Aktualności

Powszechnie jest wiadome, że aby móc podejmować (nierzadko niezwykle poważne) decyzje, konieczne jest posiadanie odpowiednio dużej ilości rzetelnych danych. W wypadku mnóstwa korporacji, osobą odpowiedzialną za ich zbieranie jest specjalista, który działa na stanowisku, o którym będzie mowa.


Profesjonalista, który pracuje na takim etacie musi ukończyć wyższe studia z dziedziny ekonomii (najlepiej o specjalizacji finansowym i controllingu).




Kandydat na to stanowisko musi oczywiście potrafić perfekcyjnie obsługiwać aplikacje biurowe, a w szczególności arkusze kalkulacyjne.

Czy omawiany artykuł jest Twoim zdaniem ciekawy? Jeśli tak, to kliknij również na pomocne teksty (https://bze-kancelaria.eu/prawo-cywilne/), które będą niezwykle pomocne.

Musi również posiadać bardzo rozwinięte zdolności analityczne i umiejętność planowania i organizowania własnej pracy. Wymagana jest także bardzo dobra znajomość języka angielskiego, tak w mowie, jak i w piśmie. Bardzo mile widziane mogłoby być doświadczenie w funkcjonowaniu na podobnym stanowisku oraz umiejętność wykorzystywanych w takiej branży rozwiązań programistycznych.


Pokój
Author: Jeremy Levine
Source: http://www.flickr.com


Do obowiązków osoby chętnej na stanowisko kontroler finansowy należeć mogą między innymi: przygotowywanie, analiza, kontrolowanie budżetów, a także analiza odchyleń dotyczących kosztów i przychodów spółki. Innym obowiązkiem mogłoby być przygotowanie, analiza i kontrola wskaźników zarządczych czy tworzenie struktury centrów przychodowo-kosztowych. Konieczne jest również regularne przeprowadzanie ocen efektywności inwestycji i analizy odchyleń.




W zamian za wykonywaną pracę, kandydat może liczyć między innymi na bogaty pakiet usług socjalnych oraz duże możliwości rozwoju zawodowego (z awansem na dyrektorskie stanowisko włącznie).